Ovaj iznos, međutim, nije konačan. Na njega se dodaje cijena eksproprijacije zemljišta, koja se procjenjuje na 32 milijuna maraka, te dolazimo do iznosa od 932 milijuna maraka. Ipak, ovo je cijena bez PDV, a tako da će ukupan trošak zajedno s porezom na dodanu vrijednost premašiti milijardu maraka. Treba kazati kako će ova dionica, za razliku od one koja će spajati Mostar sa Sarajevom, ipak koštati nešto manje, jer se ipak radi o terenu koji ne zahtjeva izgradnju velikog broja tunela i mostova, kao što je slučaj s dionicom Mostar - Sarajevo. No, i autocesta koja će Mostar spajati s granicom Hrvatske ipak će zahtijevati znatna financijska izdvajanja budući da je procjena da bi jedan kilometar ove dionice mogao koštati oko 18 milijuna maraka.
Problemi s Počiteljem
Inače, nedavno su vlasti BiH i Hrvatske počele proceduru zaključivanja sporazuma između Vijeća ministara Bosne i Hercegovine i Vlade Republike Hrvatske o izgradnji južnih graničnih dionica autoceste na koridoru Vc. To je tek prvi korak k punoj suradnji dviju država te koordinacije na izgradnji južnih graničnih dionica na koridoru Vc i to: dionica čvor Ploče - granica Bosne i Hercegovine i dionica granica Republike Hrvatske - Zvirovići. Iako oko južnih dijelova dionice ne postoje prepiranja, problemi još uvijek postoje na dijelu kod Blagaja te Počitelja, pogotovu kada je u pitanju izgradnja spornog mosta kod ovog povijenog grada. No, vlasti naše zemlje očekuju da se cjelokupna dokumentacija ovog projekta dovrši do početka iduće godine, a onda bi bio otvoren i put za početak prvih radova.
dnevni-list.ba