petak, listopada 17, 2008

Brajković: Ovakva BiH je besmislena, a Federalna vlada nenormalna

MOSTAR – Ljudi koji sjede u Federalnoj vladi nisu normalni, a ovakva BiH je besmislena, rekao je sinoć generalni direktor Aluminija Mijo Brajković.

-Ta Vlada daje desetke milijuna maraka proračunskog novca, dakle novca kojeg i Aluminj stvara za izmirenje dugova rudnika ugljena prema mirovinskom fondu, sufinancira sirovine za Krijavu, a istovremeno opstrukcijom prodaje Aluminija najpovljnijim ponuđačima spriječava ulazak 300 milijuna eura u zemlju, kazao je Brajković gostujući u emisiji Dobar, loš zao, mostarske televizije Oscar C.

Brajković smatra i nenormalnim to što Elektroprivreda BiH izvozi struju, dok je Elektroprivreda HZ HB mora uvoziti. -To nema nigdje na svijetu uvoziti struju prije nego se podmire domaći potrošači. I jedna i druga Elektroprivreda u vlasništvu su Federalne vlade, koja bi takvu praksu, kad bi htijela mogla spriječiti.- Oni to, dakle, ne žele. Jednima se daje jeftinija struja, dok Aluminij koji je najveći bh izvoznik i koji godišnje plaća 40 milijuna KM državi i fondovima, iz onog što mi svojim radom stvorimo, ta država prisiljava na uvoz struje, kazao je Brajković.

On je osudio upad pripadnika SIP-a i carinskih inspektora u Elektroprivredu HZ HB.

Odgovarajući na upit o preglasavanje hrvatskih ministara u Federalnoj vladi Brajković je kazao kako oni nepodnošenjem ostavki sudjeluju u majorizaciji Hrvata i donošenju loših odluka. – Ako većina u toj vladi donosi odluke, bez obzira kako glasali hrvatski ministri, ja se pitam zašto onda oni ostaju u toj vladi. Ako moj glas ne bi bio uvažavan ja bi napustio tu vladu i bar bi mi savjest bila čista, jer ne bi snosio odgovornost za odluke koje Vlada donosi, kazao je Brajković.

Brajković je kazao kako je sadašnja BiH besmislena. – Kad navečer uključim televizora, to što vidim i čujem je horor, pa čovjek od toga mora imati noćne more, ovo će pukniti, jer je ovakva država besmislena. Jedini način da BiH opstane je da svi u njoj budu ravnopravini, kazao je Brajković.

Rekao je kako nema ambicija uključivati se u politiku, te da će uskoro u mirovinu. -Ja sam završio svoj radni opus. Meni je 69 godina, a imam i zdravstvenih poteškoća. Vrijeme je da se i ja odmorim od svega. To ne znači da ću u potpunosti napustiti Aluminij, bit ću tu onoliko koliko novom managmentu budem potreban, kazao je Brajković.

Kazao je i kako je bio navijač Veleža, te da Muhameda Mujića smatra najboljim igračem svim vremena ovog kluba. – Mi smo u Mostaru uz Velež oduvijek imali i alternativni klub za koji smo navijali. To su u prvom redu bili Dinamo i Zvijezda, pa onda Partizan i Hajduk. Ja sam bio Dinamovac, kazao je Brajković.

17.10.2008.
M. Š. / Pincom.info