srijeda, siječnja 23, 2008

Napadnut fra Mijo Džolan

SARAJEVO - Fra Miju Džolana, provincijala Franjevačke provincije Bosne Srebrene, u utorak dva sata iza ponoći u Franjevačkom provincijalatu Bosne Srebrene u Sarajevu napale su dvije nepoznate osobe, prijeteći mu pištoljem.

Informacija je potvrđena iz MUP-a Županije Sarajevo, pišu današnje Nezavisne novine.

Iz policije navode kako su nepoznate osobe Džolanu nanijele lakše tjelesne povrede, te da mu je ukazana liječnička pomoć u Kliničkom centru Univerziteta u Sarajevu.

"Dvije nepoznate osobe nasilno su ušle u Franjevački provincijalat i od Džolana, prijeteći mu oružjem, tražile novac. Nakon što su Džolana povrijedile, napustile su provincijalat u nepoznatom smjeru i iz prostorije nisu ništa ukrale", piše u priopćenju.

Iz policije navode kako provalnici nisu napravili veću materijalnu štetu, te da su oštećena samo ulazna vrata provincijalata.

"O ovom krivičnom djelu obaviješten je tužitelj Županijskog tužiteljstva u Sarajevu. Uviđaj su obavili službenici policije MUP-a ŽS, koji tragaju za ovim osobama", kazali su u sarajevskoj policiji.

Fra Džolan jučer je potvrdio kako je u vrijeme napada spavao i da su ga provalnici zatekli u krevetu.

"Bilo je strašno. Spavao sam, a provalnici su došli u moju spavaću sobu i pištolj mi uperili u glavu. Udarili su me pištoljem u potkoljenicu kako bi me onesposobili", rekao je Džolan, dodavši kako ne želi govoriti o ovom napadu.

"Kad izjave u vezi s ovim događajem iskoordiniramo s policijom, objavit ćemo ih na našoj web stranici", istakao je fra Džolan za ''Nezavisne''.

23.1.2008.
Pincom.info