nedjelja, srpnja 11, 2010

Dileri globalizacije i antifašizma za tržište EX YU.

Boris Dežulović d.o.o. –Distributer bošnjačko-muslimanske viktimizacije za područje EX Jugoslavije uz standardne dodatke prodajnog programa namijenjenog za glorificiranje pojedinih bosanskih franjevaca i sotonizaciju Hercegovaca. Radi sa širokim asortimanom roba.

piše: Ivan Filipović l poskok.info

Glavni dio prometa ovog poduzeća čini kritiziranje svega i svačega upakirano u ekstra dobre ambalaže. Značajan promet poduzeću čini i pljuvanje branda Tuđman i sve što je na bilo kakav način povezano s navedenim brandom.

Ekskluzivni zastupnik pravde, pravednosti, tolerancije i multietničnosti u Hrvatskoj, po mjerilima koje je tvrtka uredila internim statutom i procedurama. Velik uspjeh su uradili sa prodajom ismijavanja i potenciranja hrvatskih društvenih devijacija pod sloganom - „Ugovor s đavlom“.

Uska specijalizacija je kritiziranje društvenih devijacija desnice i mrskih nacionalista kod Hrvata, dok su za druge dijelove tržišta totalno nezainteresirani. Poduzeće dobilo mnoge nagrade na sajmovima za promicanje bratstva i jedinstva naroda i narodnosti u EX YU. Tvrtka u novije vrijeme promijenila sjedište iz Splita u Beograd, što smatraju da će im popraviti brand na tržištu globalizacije, uz daljnju nadogradnju antidesničarskog asortimana proizvoda.

Jedan od mnogih zastupnika antifašizma za područje EX YU.

Miljenko Jergović d.d. – Dioničko društvo je izvoznik, distributer, zastupnik, a ujedno i ovlašteni serviser predratnog sarajevskog duha. Poduzeće je naročito poznato na tržištu Hrvatske i BiH. Sjedište društva je preseljeno za vrijeme rata i najžešće opsade Sarajeva u Zagreb. Bez obzira na naglu promjenu sjedišta, tvrtka je i u postratno vrijeme nastavila distribuirati ratnu bol i patnju opkoljenog Sarajeva.

Po količini prodanih roba na tržištu trgovanja sa tržišnim brandom „predratni sarajevski duh“, imaju veći udio od mnogih sarajevskih korporacija. Iako je sjedište društva u Zagrebu, dioničko društvo radi velikim dijelom sa bosanskim robama. Poznati brandovi „bosanska raja i bosanski duh“, „raja i papci iz ratnog i predratnog Sarajeva“, „dijeljenje Bosne sporazumom Tuđman i Milošević“.

Veliki dio prihoda čini prodaja popularne društvene igre – „pljuni na sve što ima veze s Tuđmanom“, koja je se počela distribuirati krajem devedesetih, a postala naročito popularna poslije 2000. godine. U sklopu društva se nalazi marketinška agencija za promicanje vrijednosti globalizacije, interesa korporacija, bratstva i jedinstva naroda, što konkurenti smatraju pripremom izlaska na svjetsko tržište.

Općenito su evidentne jake ambicije proboja na europsko i svjetsko tržište, tako da su spremni na sve najprljavije vidove tržišne utakmice. Profesionalni tržišni analitičari smatraju, da poduzeće nema dovoljno infrastrukture i resursa za navedeni cilj. Sjedište društva i upravna zgrada je neuredna i zapuštena, jer po mišljenju ambiciozne uprave su upravo to svjetski trendovi u toj branši.

Također zastupnik antifašizma za EX YU.

Ante Tomić holding – Holding pretendira da bude iznad ostalih u Hrvatskoj po mjeri promicanja europskih vrijednosti, urbanosti (proizvod, koji je neobično popularan u Hrvatskoj), ismijavanju pojava u rustikalnoj i ruralnoj Hrvatskoj. Upravna zgrada tvrtke je neobično „seljačkog“ izgleda i običnom promatraču često upada u oči ova kolizija ciljeva i izgleda upravne zgrade. Osim prodaje urbanih proizvoda za urbano stanovništvo, poduzeće radi uspješno na promicanju svoje palete antinacionalnih proizvoda, koje su predstavljene na tržištu kao najnoviji europski trendovi. Promotivna kampanja je usmjerena nabijanju kompleksa potrošačima roba, koje imaju pridjev hrvatsko, uz istovremeno potenciranje vrijednosti roba i usluga sa pridjevom regionalni i europski. Naravno, kao i cijela branša, poduzeće je razvilo posebnu paletu proizvoda pod internom krilaticom – kad god možeš, pljuni na razdoblje devedesetih u Republici Hrvatskoj.

Zastupnik antifašizma za EX YU.

Denis Kuljiš d.o.o. – Poduzeće neobične poslovne mreže, koje je u zadnjih dvadesetak godina često mijenjalo branše i suvlasnike, te je dosta je poznato na tržištu Republike Hrvatske. Jedno vrijeme je bilo prisutno na slabo razvijenom tržištu EX YU erotike. Također, procjeniteljska kuća za ruralne i urbane lubanje, koja vrši usluge za Europapress holding, čije zatim procjeniteljske usluge dolaze do većine hrvatskog tržišta. Ima informacija, da je tvrtka bliska obavještajnom i kriminalnom miljeu. U novije vrijeme se spominje mogućnost, da je stalni kupac društva, Vlada Republike Srpske i njen predsjednik Milorad Dodik. Tvrtka vrši usluge etiketiranja nazadnim i antieuropskim, svega što koketira sa domoljubljem i hrvatstvom, za razne naručitelje. Uz holding „Ante Tomić“ najveći distributer urbanosti za Hrvatsku. Marketinška kampanja se zasniva na izazivanju sukoba na regionalnoj osnovi, s ciljem izazivanja šoka i prisutnosti u medijima, radi uspješnije prodaje usluga i roba i reklamiranja svojih proizvoda.

Zastupnik antifašizma za EX YU.

Jurica Pavićić szr - Zanatska radnja, koja se pokušava probiti na tržište i ući u tržišnu utakmicu sa većim igračima. Većina korporativnih performansi navedenih za prethodne poslovne subjekte je tržišni cilj ovog obrta. Pokušao se probiti na regionalno tržište prodajnom ekskluzivnog osjećaja za procjenu pravednosti i multietničnost dva nogometna kluba u Mostaru. Slojevitom analizom, istraživanjem i obradom podataka sa hercegovačkog tržišta, na kraju je zanatska radnja - na osnovu činjenice da jedan nogometni klub igra u tradicionalnim crvenim dresovima -zaključila da mora da su isti pravedniji.

Zastupnik antifašizma za EX YU.


Stjepan Mesić show– najpoznatiji putujući cirkus bivše Jugoslavije. Isključive točke programa su bile povezane sa tematikom II svjetskog rata i likom i djelom prvog hrvatskog predsjednika. Show je poznat po vicevima, klaunskim nastupima i igrokazima. Cirkus više ne posluje profesionalno, osim pojedinih amaterskih nastupa.

Pri gostovanjima po gradovima Hrvatske i BiH na štandovima su također konstantno prodavali antifašizam u velikim količinama.

Antifašizam – neobična financijska piramidalna struktura, naročito popularna u Hrvatskoj i BiH. Osnovna ideja piramidalne strukture se ogleda u traženju fašizma u svim porama društva, pogotovo kod širokih narodnih masa, da bi zatim određene društvene skupine i pojedinci radile financijski profit i društvenu korist identificiranjem i potenciranjem istog do medijskih maksimuma. Procedura se zatim stalno ponavlja.

Navedena piramida je odavno iščezla s tržišta Europe i Zapada, dok je u Hrvatskoj i BiH i dalje izuzetno popularna i profitabilna branša.